Instalace RH 7.1 z CD -- zkolabuje na mount cdrom

Vaclav Blazek Vaclav.Blazek na 2s.cz
Čtvrtek Duben 19 11:11:50 CEST 2001

Zdravim,

potom, co jsem uspesne nainstaloval v praci RH 7.1 jsem cely nateseny pribehl
domu a zacal instalovat. A ouha!

Jadro nabehne v pohode, spousti se /sbin/loader, obrazovka zmodra a pak se
mountuje cd (v mem pripade hdc).
Na jedne konzoli (3?) to vypise "Trying to mount cdrom" a na druhe (4?, ta
kde se vypisuji hlasky kernelu) to zacne psat:

hdc: timeout waiting for DMA
ide_dmaproc: chipset supported ide_dma_timeout func only: 14
hdc: irq timeout: status 0xc0 { Busy }
hdc: ATAPI reset complete
hdc: lost interrupt
...atd

Zkousel jsem davat ruzne parametry jadru (jak pro ide1, tak pro hdc) podle
dokumentace v Documentation/ide.txt, ale vysledek byl porad stejny.

Pritom v mem RH 7.0 CZ s jadrem 2.4.1 jde toto cd v pohode namountovat,
a i instalace 7.0 funguje normalne. CD je vypalene v poradku, md5sum sedi.

Kdysi mi cdromka hlasila podobne veci a bylo to kvuli zasvinene optice. Ale
ani po dukladnem vycisteni cocky v mechanice se nic nezmenilo.

Konfigurace:

CPU:	PIII na 450MHz
MB:	Chaintech i440BX
IDE:	Ultra DMA-33 PCI IDE (na desce)
CD:	CDD 1220 (12x, Wearnes Technologies Inc.)

Nevite nekdo, co s tim?

Diky

--
Václav Blažek		Solution s.r.o.