Ulozenie obrazkov do Postgress-databazy

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Duben 19 11:53:23 CEST 2001

On Thu, Apr 19, 2001 at 11:41:11AM +0200, Pavel Janík wrote:
>    From: Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz>
>    Date: Thu, 19 Apr 2001 11:04:43 +0200
>
> Ahoj,
>
>    >  Ne tak uplne, ono neni nic rychlejsiho a pokud aplikaci nevadi
>
> není nic rychlejšího na co? Co může být rychlejší než poslání souboru
> klientovi (případně ještě se sendfile())? Nebo snad umí PostgreSQL
> např. vyhledávat v obrázcích? Pokud by uměl "něco navíc" s LO než je možné
> dělat na soubory, tak je to něco jiného...

 Rychlejsi nez operace INSERT/UPDATE/SELECT pokud data jsou ve
standardnich radkach tabulek. Mluvil jsem o prenosu dat v ramci
spojeni klient<->server u SQL. Pochopitelne si to aplikace muze resit
jinak -- pak je to, ale mimo debatu o DB.

 Pochopitelne, ze s LO lze operovat i v Backedu PG -- tedy muzes si
napsat funkce ktere budou "neco" delat s LO. To, ale muzes i s daty
ve standardnich radkach tabulek.

 Neobhajuji LO -- jen tvrdim, ze vse ma sve klady i zapory, nic neni
"jen spatne".

		Karel

PS. take nehodlam v budoucnu LO pouzivat...

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz