Vstup ceskych znaku - bylo RE: Announce RH 7.1

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Duben 19 13:20:33 CEST 2001

> TED.
> se
> jsem
> verze
>
> On muze byt problem take s nastavenim locale. Kolem RH 7.0 mi prestalo
> fungovat nastaveni, udelane podle Czech-HOWTO a musel jsem to
> prenastavovat.
>
> Michal Kašpar

Ne, locale jsou nastavena dobre. Je jen divne, ze takto palicate se chova
pouze TED. Jine aplikace, kam se me podarilo cestinu "propasovat", se
chovaji zcela normalne  (SO5.2, XFig, QCAD, nedit, diar PAM apod.) Podle me
bude problem nekde kolem XFree86. V predchozi verzi RH6.2 byl XFree86 3.3.6.
V te soucasne (RH7.0) je XFree86 4.0.1. TED fungoval bez problemu (ve verzi
2.8.x) do okamziku upgrade cerveneho klobouku z 6.2 na 7.0

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz