Apache a autorizace

Martin Beran martin.beran na worldonline.cz
Čtvrtek Duben 19 13:22:19 CEST 2001

Dobry den,

chtel bych nastavit autorizovany pristup uzivatelu do casi webu (adresar).
Pouzivam RH7.0 a Apache 1.13.14.
V manualech se pise o autorizaci Basic a Digest.
Basic je asi jasna - zakladni + DBM databaze uzivatelu a skupin.
Digest - v apache modul jak jsem koukal je, ale podle toho co jsem cetl,
neni tato autorizace zatim browsery podporovana, ikdyz by to mela byt jedina
bezpecna auth.
Jak to tedy v soucasne dobe vypada: Apache ANO ... Mozilla 0.8, MS Explorer
5.5, Netscape 4.x?
Na www.apache.org ani www.apacheweek.com jsem se niceho nedobral.
Co v praxi pouzivate? Digest nebo Basic DBM ... budu tam mit dost uzivatelu.
Co Netscape (iplanet) web servery a bezpecnot autorizace?

Diky za odpovedi

Martin Beran