problem s antialisingem...XFree86 4.0.3 a qt 2.3.0

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 19 13:32:01 CEST 2001

On 18/04/2001, Pavel Arnost wrote:

> proc mi tedy ttmkfdir nedal do fonts.dir unicode variantu?

IMHO ttmkfdir nevytvori primo zaznam pro unicode, pouze zaznamy pro
jednotliva kodovani (latinka, cyrilice, ruzne asijske znaky etc.). Ale
mozna, ze se mylim...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka