Oracle 8.1.6 na RH6.2cz

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Čtvrtek Duben 19 16:44:19 CEST 2001

pavel hampl wrote:

> nazdar vespolek,
> pri instalaci Oracle 8.1.6.1 na RH6.2cz mi to neudela uvodni databazi
> ani v defaultnim rezimu, ani pri rucnim nastavovani. Proste to
> nainstaluje vsechno, co ma, zacne vytvaret a pak uz jen ceka a ceka...
>
> Neresili jste nekdo podobny problem?

Mel jsem podobny problem. Na 2 pocitacich to slo, na tretim ne.
Vse vyresil upgrade na RH7.0cz a Oracle 8.1.7 s  patchem od SUSE.
Podle mych zkusenosti muze byt problem v X versus java.
Casto nejde spustit dbassist ze vzdalene masiny, ale lokalne jede, nebo
naopak.

--

Pavel "PaFouk" Formanek
Ustav Termomechaniky AV CR Praha, Dolejskova 5