maya3 a openGL

Zbynek Vyskovsky rat na scssoft.com
Čtvrtek Duben 19 18:48:24 CEST 2001


Pavel Arnost wrote:

> Dne čt 19. duben 2001 12:14 jste napsal(a):
>> > nechci Vam kazit radost, ale karta s3 trio 3d neumi OpenGL...a
>> > softwarove renderovani je nepouzitelne..asi tak 0.1fps
>>
>> NO to by platilo pri hrach, ale 3d soft ? Doma pouzivam 3dmax ( windows
>> samozrejme ) a takisto pouzivam softwareovy rendering .. ved napokon
>> samotne renderovanie je cisto zalezitost CPU, ci nie ?
> 
> v linuxu je jenom jeden zpusob zobrazovani 3d grafiky: Mesa
> (OpenGL)...neco jako Direct3D X Window nemaji...99.9 % 3D programu v
> linuxu bude chtit Mesu (OpenGL)...

 Hmm, spis bych psal OpenGL (Mesa) misto Mesa (OpenGL). Requirment je 
proste OpenGL a Mesa je jen jeden z "driveru", ktery OGL umi.
 99.87% bude tedy chtit OpenGL a bude jim uplne jedno, jestli to bude 
zrovna Mesa.
 Nicmene, faktem je, ze na S3 Trio nic jineho nez softwarova Mesa neni.

-- 
        Zbynek Vyskovsky
        Engine/Game Development, SCS Software
                rat na scssoft.com                 talk: rat@{ns,mail}.scssoft.com
                http://www2.scssoft.com/~rat/   ICQ: 55391944


Další informace o konferenci Linux