Vice mountu do jednoho adresare? (Re: Instalace pres FTP?)

Pátek Duben 20 08:13:44 CEST 2001

Juraj Hilovsky napsal:
> Zdravim.

tohoto. asi nijaky, ale

> Dakujem.

zajimavejsi je to obracene. moznost pripojit jedno zarizeni na vice mist.
A na to "premounteni" se pracuje - steg/stag fs nebo tak nejak.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Manoj> trust Eray to add a moment of amusement to any day