Vice mountu do jednoho adresare? (Re: Instalace pres FTP?)

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Duben 20 11:04:37 CEST 2001

Juraj Hilovsky <hilovsky na unipo.sk> wrote:
 : Zdravim

 :> zajimavejsi je to obracene. moznost pripojit jedno zarizeni na vice mist.
 :> A na to "premounteni" se pracuje - steg/stag fs nebo tak nejak.
 :>

 : To by uz vyznam mohlo mat, ale nie je lepsim riesenim zlinkovanie adresarov?

mozno je, ale neda sa urobit z chrootovaneho prostredia

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |