kompilace zdrojoveho textu

Pátek Duben 20 11:55:19 CEST 2001

redips napsal:
> ahojky,
>
> snazim se prekompilovat program galeon-0.10.4. Stahnul jsem zdrojovy kod,
> zadal ./configure a configure mi vyhodil nasledujici hlasku: "configure
> error - GLIB 1.2.8 or better is required" Kdyz se ale podivam jako verzi
> mam instalovanou, tak mam glib 1.2.8-35. Muzete mi nekdo poradit co by
> bylo nejlepsi udelat?

kdyz prekladam, tak potrebuju vyvojovy balik libglib1.2-dev vi glib-devel
nebo jak je to u .rpm. Dele to bude chtit gtk+, gnome, gnome-vfs,
mozilla-dev, libnspr-dev, oaf, gconf, libstdc++-2.10-dev, gdk-imlib,
xlibs-dev, esd, gnome-glade, gnome-xml a urcite jsem jeste na neco zapomnel
:))

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

"Computers are useless. They can only give answers."            Pablo Picasso