Software na grafy + TeX

Martin Masin masin na fzu.cz
Pátek Duben 20 16:13:21 CEST 2001

On 20 Apr 2001, Jan Marek wrote:

> sazim kamaradovi praci pro druhou atestaci a potreboval bych do
> ni dostat nekolik grafu a la Excel - je to obvykle nekolik
> ciselnych rad, kazdou bych rad vykreslil tak, abych vedel, ktera
> rada to je a mohl napsat popisku. Dale by tam mohly byt
> sloupcove, pripadne kolacove grafy. Nevite nekdo, prosim, o
> nejakem programu, ktery by toto uspokojive resil? Zkousel jsem si
> nainstalovat gnumeric, abacus, testoval jsem i xfig (a zjistil,
> ze dela v podstate neco uplne jineho...). Celkem nerad bych
> instaloval StarOffice aj.

> [...]

	Ja pouzivam s uspechem grace. Obycejne grafy zvlada skvele, kazda
rada cara jinou barvou, jiny druh cary, export do ps/eps take. Kolacove a
sloupcove grafy jsem v tom nedelal, ale umi to nejaky graf, ktery je
nazvan polarni.
	Lecos umi take gnuplot, ale strasne dlouho jsem s nim nedelal.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin PhD.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html