SSH Samba a Win 98

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Duben 20 20:21:15 CEST 2001

On Fri, 20 Apr 2001, [windows-1250] Martin Málek wrote:

> Zdravim,
> preinstalovaval jsem z RH6.2 na RH7.0, zarchivoval si configuracni soubory a
> ty pak pouzil na RH7.0, ale nefunguje mi samba. Jak jsem zjistil tak RH7.0
> je dystribuovano se SSL Sambou, vcem bych vydel asi ten problem. Kdyz se
> pokudim dostat z windows na linux tak mi hodi hlasku 'sit je zaneprazdnena'
> (sambu vidim, ale nedostanu se na ni). V logu na linuxu je neco jako
>
> lib/sock_util error
> broken pipe
>
> zkusil sem to i s konfiguracnim souborem u RH7.0, ale taky nic. pokusil jsem
> [...]

Rozhodne to neni problem v SSL.

Je divne, ze se tam nedostanete ani s originalnim konfigurakem z rpm.
Hledal bych ve smeru sifrovana hesla, format souboru se sifrovanymi hesly,
vystupy prikazu testparm...

Nemate blbe netmasku nebo routovani na tom redhatu?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví