Start KDE 2.1

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pátek Duben 20 20:26:06 CEST 2001

Zdenek Havel wrote:

> Zdravim,
>
> mam problem se startem KDE 2.1 pod RedHat 7.1. X server nastartuje, zacne
> se inicializovat prostredi, nabehne splashscreen a progres indicator. Vse
> bezi OK az do te chvile kdy se zacnou inicializovat periferie. Po napsani
> hlasky zhasne externi monitor a ani prepnuti do textoveho rezimu ho
> neuvede do provozu. Pripada mi, ze to nejak neustoji grafika. Stejne se to
> chova i pri spousteni na display. Spoustim-li GNOME se Sawfishem nebo
> Elight. vsechno funguje normalne.

 Jen tak vystrel od boku, pri startu KDE inicializuje spoustu veci a jednou
z nich je i vypinani monitoru ( DPMS ). Zkusil bych pustit kcontrol treba z
enlightementu a vypnout to ( Sprava napajeni/Energie nebo tak nejak ).
 Jestli to nepomuze, tak bud prozkoumat ~/.xsession-errors, nebo zkusit
zase treba v enlightementu inicializaci jednotlivych modulu rucne. Vlezt do
adresare $KDEDIR/share/applnk/Settings ( $KDEDIR bude na RH asi /usr ).
Potom pro vsechny, ktere v sobe obsahuji polozku 'X-KDE-Init=<jmeno>', tak
zkusit pustit 'kcminit <jmeno>'. Poznat provinilce uz by pak nemel byt
problem, a odstranit ten radek s 'X-KDE-Init=' by pak melo problem vyresit.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli