uptime... [was: Re: Redhat v ceske nemilosti?]

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Duben 21 17:50:56 CEST 2001

On Sat, 21 Apr 2001, David Jez wrote:

>                                    ^^^^^^^^^^^^

>          ^^^^^^
>   Jen tak mimochodem, mezi vypisem load average utilitami top a uptime
> neni zadny rozdil, oboje berou informace ze souboru /proc/uptime
>   Co se smyslu nebo nesmyslu tyce - tech 650 je fakt trochu moc. Da se ziskat
> i 80 a cpu idluje a na vykonu to neni moc poznat, ale i naopak (stroj evidentne
> nestiha uz pri 8).

Podle me jsou ta cisla hodne ovlivnena tim, ze pokud tomu dobre rozumim,
tak zero copy patch udela to, ze data jsou odesilana pres DMA z disku na
sitovou kartu bez ucasti procesoru. Skutecne zajimave by bylo mit tolik
pameti, aby se do ni vesly cele image , ktere lide stahuji a tak server
neprovadel zadne diskove operace.

Jinak ten load se projevuje, tezko se tam prihlasuje a kdyz jsem chtel
neco delat na databazi clenu pres php, tak jsem mel potize s tim, ze
scripty timeoutovaly.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.