RH 7.1 - ISO images

Lukas Horalek lin na valley.cz
Sobota Duben 21 22:19:52 CEST 2001

On Sat, 21 Apr 2001, Miroslav Petricek wrote:

> Ano. K provozu zadny disk nepotrebujete.

Ano ovsem, to chapu, byt jsou nekdy me dotazy zajiste ponekud tupe, toto
byla pouze nestastna formulace :). Spravneji melo byt cosi jako
"..naslednemu provozu po instalaci prave jen z onech dvou CD".
(nad vyhodami PowerToolsu bych se asi mel zamyslet; na druhou stranu, co
jsem tak sledoval listing nastroju a utilit, leccos asi potrebovat nebudu.
Nebot, po letitem spravovani serveru, ma asi vetsina z nas jiz nejake
utility bud osvojene, nebo vlastni rukou spichnute..a misty taktez trochu
osvojene :) ).

> Ano.

Dekuji, Vam i panu Ohnesorgovi, za briskni odpovedi...

S pozdravem,

Lukas Horalek,
Radary.CZ.