instalace sitove karty

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Duben 22 00:17:34 CEST 2001

On Sat, 21 Apr 2001, Petr Klusek wrote:

>  Zdravim vsechny
>
>  Koupil jsem starsi sitovou karu a chtel bych ji zprovoznit pod linuxem. V
> originalnim jadru neni vsak podporovana, ale dostal jsem k ni ovladace pro
> linux jen nevim jak je do jadra dostat a nakonfigurovat

Asi těžko, pokud je to starší karta tak ten ovladač bude asi pro staré
jádro.
Třeba přečti co je na IO té sítovky, je na isa sběrnici nebo pci a podle
toho si přelož vlastní jádro - pokud to není nějaká exotika tak tam
ovladač bude, třeba vyskoušej taky univerzálni ovladače.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.