Japonský linux

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Duben 22 08:32:10 CEST 2001

On Sun, Apr 22, 2001 at 12:06:52AM +0200, Pavel Janík wrote:

>    From: Petr Šobáň <soban na centrum.cz>
>    Date: Sat, 21 Apr 2001 13:12:20 +0200 (CEST)
>
> Zdravím,
>
>    > Zajímá mě to - jak to vypadá s písmeny - jak se to vyrovnává s těmi
>    > hyreoglify. Jsou někde obrázky že bych se koukl.
>
> např. instalace SuSE Linuxu může vypadat nějak takto:
> http://www.janik.cz/tmp/suse.png
>
> Ale jaký je to jazyk, tak to Vám tedy neřeknu :-)
> - --
> Pavel Janík

Kdyz uz jsem u toho: potreboval bych si s nekym dopisovat v hebrejstine,
nevite jestli existuje 1) klavesova mampa + fonty na konzolu, ktere by
zvladalli aspon iso-8859-1 + iso-8859-2 + iso-8859-8, a 2) postovniho
klienta, ktery umi utf-8 a bidi (ve stylu pine, nebo mutt).
Vim, ze pine kdysi nejake bidi patche mel, ale neodvazim se rict, ze by byli
moc podporovany...

... no nic, asi budu muset prosmejcit www.ivrix.org.il :-o

P.S. Kdyby  mel nekdo s bidi jazykama (hebrejstina, arabstina, perstina) nejake
_zkusenosti_ (tj. ne to, co se clovek docte v HOWTO), rad se necham poucit.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/