RH 6.2: up2date a rpm 4.0.2

Neděle Duben 22 10:43:15 CEST 2001

On Thu, 5 Apr 2001, Martin Pavlas wrote:

> provedl jsem pomoci up2date update RH 6.2CZ. Mezi balicky, ktere se
> updatovaly, byl i rpm (z 3.0.5 na 4.0.2). Tak jsem to pustil, vsechno
> se updatnulo a zdalo se to byt v poradku. Pak jsem ale pustil up2date
> znovu a ejhle:

Aktualni up2date pro 6.2 je up2date-2.5.4-0.6.x.i386.rpm.
Zrejme vam up2date neaktualizovalo cast systemu (defaultne netaha balicky,
ktere maji zmeneny config). Doporucuji si stahnout to nove rucne a vyhovet
zavislostem.

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat/updates/6.2/en/os/i386/

Jinak znovu opakuji - pokud chcete pouzivat program up2date, presvecte se,
ze mate posledni verzi. Ne ze by ty starsi nefungovaly, ale urcite maji
mene prehledny vystup a mene moznosti ovlivnit jejich chovani.

> Traceback (innermost last):
>   File "/usr/sbin/up2date", line 9, in ?
>     import rpm
> ImportError: /usr/lib/librpm.so.0: undefined symbol: fdio
>
> Mam za to, ze nove rpm pouziva misto librpm.so librpmio.so. Novy balicek
> up2date jsem nikde nenasel. Nevite, jak to vyresit? Pomohl by preklad
> up2date ze zdrojaku?
> up2date mam verze 2.1.7.

Novejsi je normalne u updatech od RH, adresa jednoho zrcadla viz vyse.

--
                        Milan Kerslager