Log apache - umazani po mesici.

Neděle Duben 22 19:19:37 CEST 2001

On Sat, 21 Apr 2001 konference na savvy.cz wrote:

> Chtel bych se zeptat jestli nekdo nevi aby mi k 1 dni v mesici
> automaticky promazal log do 30 minuleho mesice. Nebo nemate nekdo na
> to jiz nejaky script. poyzn: Nechci logy mazat, ale jen k 1 dni v
> mesic promazat log soubor tak aby mi tam zustaly data az do 1 dne v
> mesici

Muzte to delat automaticky (pouziva se obvykle program logrotate, v RH za
to muze soubor /etc/logrotate.d/apache, logrotate je buzeno souborem
/etc/cron.daily/logrotate).

Nebo rucne. V tom pripade bych simuloval logrotate, tj. prejmenuju soubor
s logy a udelam kill -HUP cislo_materskeho_apache, na coz si apache vyrobi
novy log a ten stary zavre). Urcite k tomu bude neco v dokumentaci k
Apache (http://www.apache.org).

--
                        Milan Kerslager