aver - audio

d na d-c.sk d na d-c.sk
Neděle Duben 22 21:43:58 CEST 2001

Zdravim

Potykam sa s problemom grabovania videa do mpg. Vlastnim kameru SONY HI8
s kartou AverTV Capture98. Grabovanie videa ide, toz bez zvuku :-(((
Viete mi niekto pomoct ? Odskusal som uz skoro vsetko co sa odskusat
dalo.
Load driveru prevadzam cez modprobe bttv. Zvukova karta funguje
perfektne, je to integrovana i810. TV ide so zvukom, viac menej vsetko
ide perfektne akurat ten grab z kamery do fajlu akosi nie.
Ide to niekomu z Vas ? Nerad by som menil kartu ...

Dakujem

                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk
                           phone : +421 905 562370