Redhat v ceske nemilosti?

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Neděle Duben 22 22:03:26 CEST 2001

On Sun, Apr 22, 2001 at 09:20:41PM +0200, Pavel Janík wrote:

>    From: Pavel na janik.cz (Pavel Janík)
>    Date: 22 Apr 2001 12:07:28 +0200
>
> Nerad cituji své e-maily, ale někteří lidé se musí naučit číst to, co
> ostatní píší.
>
>    >    From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
>    >    Date: Sun, 22 Apr 2001 11:26:37 +0200 (CEST)
>    >
>    > Ahoj Milane,
>
> [...]
>
>    > Ty jsi zase až příliš vztahovačný. Kromě Mandrake a Red Hat Linuxu je na
>
> Tohle budu potřebovat níže :-)
>
> [...]
> [...]

V jednom mailu kdosi mluvil o ,,zelenych`` a ty jsi na to, Pavle, reagoval
se slovy, ze je to ubohe. Dal jsem ti tenkrat za pravdu. Akorat ted zacinam
mit pochybnosti, jestli jsi myslel na to stejne, jako jsem myslel
prinejmensim ja. V tom mailu se totiz sluvko SuSE, pokud si dobre
vzpominam, nikde nevyskytlo.

Leo

--
Leo Hadacz