IMAP se SSL a Mozilla

David Toman dtoman na aapf.cz
Pondělí Duben 23 11:33:14 CEST 2001

Oto 'tapik' Buchta wrote:

> Zdravim,
> mam zasadni problem s rozchozenim IMAP se SSL na RH6.2.
> Stahl jsem si z updates posledni imap,openssl a krb5 (vse src.rpm),
> prelozil, nainstaloval.
> Snazim se jej rozchodit proti Mozille
> (nebo necem jinem, co podporuje imap-ssl, ja zatim pouzivam prave mozillu)
> Podario se mi rozchodit plain konexi, ale kryptovani ani zaboha.
> Mate s tim nekdo nejake zkusenosti?
> Diky moc,
> --

Zeptám se možná hloupě, ale vygeneroval jste certifikát pro IMAPd ? Když jsem to
rozcházel já, také jsem tápal, proč se nechce NN spojit šifrovaně. Stačilo
prozkoumat log soubor a zkusit telnet na imaps port, tuším 993. Pak už jsem se i
jako BFU dopídil, co mu chybí ke spokojenosti :-)

S pozdravem D. Toman