kompilacia kde 2.1.1 CVS

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Duben 23 11:55:04 CEST 2001

tief na hit.sk wrote:

> Zdravim.
>
> Od istej doby neviem skompilovat development shoty s
> ftp.kde.org ... vzdy mi to skonci na kdelibs, na hlaskach
> ze chybaju nejake funkcie v QT alebo take nieco. S akym
> QT treba komilovat ? Skusil som QT 2.2.1, , 2.2.2, 2.2.4, aj 2.3.0
> a stale nic, len chybove hlasky sa zmenili.

 Qt 2.3.0 by urcite melo stacit, uz snad jen proto, ze zatim nic novejsiho
neni :). Myslim by mela stacit i 2.2.4, ono by si nakonec configure script
stezoval, kdyby ne.
 No a vzhledem k tomu, ze tu nejak zadnou z tech chybovych hlasek nevidim a
dneska jsem moc unaveny na pouziti svych telepatickych a jasnovideckych
schopnosti, tak snad bude staci tohle :

   http://www.kde.org/install-source.html

> s pozdravom

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli