IMAP + PROGRESS + GLIBC + GTK+

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Duben 23 13:19:45 CEST 2001

> Presne tak... Postgres  a Progress nemaji spolu nic spolecneho. Pokud jde o
> portovani aplikaci z jednoho prostredi do druheho, tak se obavam, ze s binarni
> kompatibilitou mezi NT a Linuxem bude problem stejne jako s odlistnostmi danymi
> primo OS (treba zrovna cesty k souborum). Z toho vyplyva, ze .r soubory
> (prelozene zdrojaky) bude potreba prelozit znovu. Neni ale IMHO problem

Ja som toho isteho nazoru. Ono treba prekompilovavat zdrojaky(*.r) uz
len ked prejdete na novsiu verziu Progressu. Napr. z 8 na 9.

PS: ja sa Progresom nezaoberam, ale co to pochytim, nakolko to tu
    spravujeme :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2