CD-R - jak mountovat CD

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Pondělí Duben 23 16:19:36 CEST 2001

Ahoj
### David Jez napsal dne 20 Apr 01, v 17:05 :

>   Jasne. Mas urcite na mysli zivotnost - zaruku - 0.5 roku. To nekdy i
> skutecne vydrzi.
>
>   Jinak jako zdroj slouzi praxe, 2 s takto vyseptanym laserem sem videl a
> o dalsi vim. Ta dokonce vyseptala jeste pred koncem zaruky. Jde o to, ze
> laser je v palitku dost intenzivni. Ctenim se opotrebuje tak, ze pak sice
> cte, ale nema jiz dostatecnou intenzitu na paleni/prepis.

No - spíš bych jako důvod proti používání viděl hlavně v zanášení
různého smetí, prachu apod. do vypalovačky (čistá média by měla
být podstatně čistší než používaná CD - občas je to dost hrůza,
hlavně CD z PSX). Taky mechanické části nevydrží věčně a rozhodně
jsou více namáhány při náhodném čtení z CD-ROM, než při sekvenčním
zápisu při vypalování (méně pohybu-delší život).
Ale jinak souhlas, znám případy, kdy vypalovačka odešla jen
chvíli po záruční době (oprava třeba HP by stála asi 10000Kč :-)))
Prostě na čtení je CD-ROM! CD-R/RW používat jen na zápis.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail