Groupware pro linux?

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pondělí Duben 23 19:57:02 CEST 2001

Richard Malina wrote:

> Mate pravdu, do 50-ti uzivatelu je to tak nejak free. Jenom postradam
> kontakty a sdileni kalendare -  pro managery docela uzitecna vec. Na
> freasmeatu je toho vice, ale vetsinou to vypada jako smeti...nema nekdo s
> necim podobnym zkusenosti?
V dokumentaci (teda, k verzi 6.0) jsem nasel nasledujici

" 8. If you intend using the Microsoft Outlook client and wish to use
its calendaring features, create the FREEBUSY directory by entering the
following command ... "

takze i OpenMail to zvlada. Predpokladam, ze i kontakty a jejich sdileni
tam bude, v kazdem pripade to nabizi public folders ...

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !