??? Realtek8139B

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Duben 23 22:29:27 CEST 2001

On 23 Apr 2001, Radovan Garabik wrote:

> Tokos Mario <xtokos00 na stud.fee.vutbr.cz> wrote:
>  : Chtel jsem stahnou novy RH7.1 ale s moji sitovkou Realtek to neslo.
>  : Od kamose sem si pucil HP Netservet(eepr100.o //nebo tak nejak)
>  : a slo to uplne bez problemu.
>  : Jake mate skusenosti s Realtekem a jadrem 2.4.X ?????
>
> bez problemov, az na obcasne kernel: eth0: Abnormal interrupt, status 00000051.

Na jádře 2.2.18 bez problémů, ale proč to píšu.
Několikrát se stalo a i tu psalo že se síťovka někdy zasekne, do teďka se
mi to nepovedlo, ale teď se mi to začalo stávat taky, připojená na druhou
síťovku 10M.
Prostě jsem si myslel že je problém v kabelu, zahejbal jsem kabelem a po
znovuinicializování síťovky to zase šlapalo nějakou dobu než to vypadlo,
kabel jsem dal jiný pořád to blblo.
A blbnout to přestalo pokud jsem v dosu kartě napevno nezadal parametry
síťovky 100M nebo 10M - pokud tam bylo auto tak to blblo.
Čili asi nějaké rušení, špatný kontakt rozhodí síťovku a ta se asi přepne
do jiného módu a už se nedomluví.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.