RH62 a maly disk

Radek Kozubík kozubik na camo.cz
Úterý Duben 24 08:48:12 CEST 2001

Zdravim vsechny, potreboval bych poradit:
chci nainstalovat Linux RH 6.2 CZ na 486DX33/20MB RAM/disk 2x 120MB, ale standardni instalace RH6.2 v minimalni instalacni konfiguraci chce cca 105MB, coz se me vzhledem k velikosti tech disku zda hodne. Hledal jsem minidistribuci a nasel jsem muLinux, je skvela, ale RH je RH. Zkousel jsem i SuSE 6.x (ten se da orezat - i se nechal nainstalovat), ale nejak jsem si zvykl na RH a nechci od nej ustupovat. Potreboval bych, aby tam chodil Apache+PHP a Samba (na testy).
A ted dotaz: Pokud bych si tu 120-tku pripojil do jineho pc s RH, co vsechno je nezbytne nutne udelat a nakopirovat pro rozbehnuti RH6.2, pripadne, ktera plna distribuce je vhodna na takovyto hardware?
Diky za jakoukoliv radu.