RH7.1 - prosba o vzorovy /ets/sysconfig/iptables pro masquerading pres ppp

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Úterý Duben 24 09:12:29 CEST 2001

Hezke dopoledne.
Nainstaloval jsem RH7.1 a s nim se mi nainstalovaly ipchains i iptables. Pro
zabezpeceni je defaultne pouzit skript ipchains, tahajici nastaveni z
/etc/sysconfig/ipchains.

Jelikoz chci pouzivat masquerading vc. modulu pro ftp, chtel bych prejit na
iptables. I pro iptables je nainstalovan skript v init.d, data by mel tahat z
/etc/sysconfig/iptables, nicmene tento soubor chybi. Jelikoz s iptables teprve
laboruji, chtel bych vas pozadat o zaslani vzoroveho /etc/sysconfig/iptables -
asi jsem spatne hledal, ale nikde jsem zadny mustr nenasel. Pravdepodobne lze
pouzit /sbin/iptables-save > /etc/sysconfig/iptables, je to tak?

Dekuji

MP