instalace samby 2.2.0

redips redips na seznam.cz
Úterý Duben 24 09:25:33 CEST 2001

zdravim,

po prispevcich k sambe 2.2.0 v konferenci jsem se rozhodl ji nainstalovat. Pouzivam SuSE 7.0. Takze jsem si stahnul zdojaky, rozbalit do adresare /usr/src/samba a postupoval dle navodu ( postupoval jsem tedy jenom k prvnimu instalacnimu kroku)
./configure
chvili neco bezi a pote mi program configure zahlasi tyto chyby:

checking configure summary
ERROR: No locking available. Running Samba would be unsafe
configure: error: summary failure. Aborting config
alf:/usr/src/samba-2.2.0/source # checking configure summary
bash: checking: command not found
alf:/usr/src/samba-2.2.0/source # ERROR: No locking available. Running Samba would be unsafe
bash: ERROR:: command not found
alf:/usr/src/samba-2.2.0/source # configure: error: summary failure. Aborting config

nevim jak mam zjistit, co mi v systemu chybi? Hledal jsem na www.samba.org, kde bych nasel nejaky podrobnejsi popis k instalaci, kde by byli popsany vsechny knihovny, nastaveni a nevim co jeste abych zkompiloval a nainstalova sambu.

dekuji za pomoc
redips

Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz