format JPEGu

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Duben 24 09:34:59 CEST 2001

> Nerad bych se vazal nejaky konkretni program ci knihovnu. Chtel
> bych aby muj program chodil i v dosu... A precist z hlavicky
> velikost snad neni takovy problem (alespon doufam:)

Pak Vam doporucim knihu Encyklopedie grafickych formatu. Je to tlusta
bichle, kde se rozebira velke mnozstvi graf. formatu. Puvodne stala skoro
1kKc, ale uz je to par let a ted jsem ji videl v Brne u Bar... a pozor,
tohle asi spada do oblasti komerce, takze abych nedostal po prstech: videl
jsem ji za polovinu, kde nereknu, kdyztak napiste soukrome.

S pozravem Zdenek Bohm