Ted - bylo Re: Vstup ceskych znaku - bylo RE: Announce RH 7.1

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na oku-st.cz
Úterý Duben 24 10:05:46 CEST 2001

Dobrý den

>BTW, na uplne ciste instalaci RH-7.1 nejely latin2 Type1 fonty.
>Nezbylo mi nic jineho, nez roz-gzip-ovat soubory v adresari
>/usr/X11R6/lib/X11/fonts/latin2/Type1/ a pak to zacalo fungovat.
>Setkal se s tim nekdo?

nainstaloval jsem si Ted 2.9 a zkoušel jsem i Ted 2.10. Česká klávesnice mě funguje
bez problémů. Mám ale problémy s čedkými fonty - udělal jsem symliky z adresářů, kde
jsou afm soubory z ISO8859-2 Type1 fontů do adresáře /usr/local/afm kde je má Ted.
Některé fonty se vůbec neobjeví na seznamu fontů v Tedu (z u1timo fontů), výběr jiných
fontů  (URW 8859-2 Type 1) způsobí spadnutí celého Tedu.

Mám RH 6.2. Fonty v X mě fungují bez problémů (včetně Abiword, Applixware apod.)

Nevíte prosím kde bych mohl mít chybu ?

Děkuji

Ing.Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice