mplayer fulscreen

Tomas Znamenacek xznamen na oreias23.fi.muni.cz
Úterý Duben 24 10:36:02 CEST 2001

On 24 Apr 2001, Jan Bernatik wrote:

> Mam dotaz na prehravani videa v mplayeru fullscreen
> Kdys pouziju volbu -fs jako parametr video se sice prehraje "fullscreen" ale
> tak ze samotny obraz je maly, a kollem nej je cerny ramecek. Predstavoval
> bych si fullscreen tak, ze se obraz "roztahne" na celou plochu monitoru.
> Krome zmeny rozliseni (tim paden nasledneho zvetseni obrazu) se mi nepodarilo
> zjistit jak tohoto docilit. pokud nekdo vite jak na to, dik za radu.

Co je tak spatneho na -vm, tedy na zmene rozliseni? Jinak, fullscreen se
da tusim dosahnout jednim vystupnim zarizenim, viz `mplayer -vo help`. Ten
'nejdivneji' vypadajici (ma v nazvu nejake f a je dlouhy :) by mel byt
fullscreen, ale bude to hardwarove krvave, imho.

T.

--
Syntactic sugar causes cancer of the semicolon.