Tool na meranie prenosu

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Duben 24 11:43:41 CEST 2001

>  existuje nejaky program, ktory by dokazal merat pre kazdeho uzivatela v
> systeme aky velky prenos vyrobi. Nieco co by tieto veci dokazalo priebezne
> vyhodnocovat kazdy den,tyzden, mesiac ... Pozor nemam na mysli nejaky merac
> prenosu na routery ale priamo na linuxovom servery kde by to meralo pre
> konkretnych uzivatelov systemu a meralo by to pre kazdu sietovu cinnost (staci
> TCP/IP ine veci tam aj tak nebezia).

Tak o tom velice pochybujem. Ved to je dost tako realizovatelne. Ked
packet leti sietou nema v sebe napisane ze patrim uzivatelovi XY.
T.j. linux mi musel sledovat kazdy paket, ktoremu demonu patri a kto je
vlastnikom. Nevie ci uz toto je relizovatelne, ale nechcem si predstavit
ten vypoctovy vykon, ktory by toto robil pre 100-ku ludi na systeme.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2