Tool na meranie prenosu

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Duben 24 12:06:06 CEST 2001

> Noo...na tuto variantu som nemyslel...priznavam.
> Ale ident sluzi na overenie pre druhu stranu alebo sa mylim ?
> Takze pre merac akosi nema velky vyznam. Cize staci aby druha strana
> nemala pusteny identd a uz som domeral.

Ked sa tak zamyslam aj toto je blbost, lebo dostanem odpoved v tvare
loginu ale na druhom serveri :-)).
Takze mozte vysvetlit ako ste s to s tym ident mysleli. Lebo ja to priznam
uz nechapem :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2