farbicky v terminale ..

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Duben 24 13:29:51 CEST 2001

On 24/04/2001, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> zdravim ..
> mam maly problem :-{)) ( a alenka nepomohla )
> mam farebny terminal ..
> spustim si screen ..
> a mam po farbach ..
> mutt, center ICQ, ani nic podobne, co podporuje farby mi nejde ..
> teda ide, ale len v B&W mode ..

A kdyz se pouziji "donucovaci" prepinace? Rekneme -c u mc? Jinak
nekterym aplikacim kdysi pomahalo nastaveni promenne prostredi COLORTERM
na hodnotu 1.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka