update z RH6.2 na7.0

Úterý Duben 24 14:03:27 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001, Ing. Igor Dudič wrote:

>  > chcel by som updatovat z RH6.2 minimalne na RH7.0. kamarat mi
>  > hovoril, zavraj sa tam rutovanie nastavuje nejako "inak", je to pravda?
>  > Ak mam rutovanie nastavene a funguje pod RH6.2 a urobim update na
>  > RH7.0, zachovaju sa mi rutovacia tabulka? Robil to niekto takyto
>  > update? Urcite ano...;)
>
>  pojde vsetko tak ako predtym, len treba urobit
>  echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
>  a routovanie je funkcne...

Konfiguracni soubory se nemenily, vse zustane jako pred tim. Jedine, co se
menilo, je jadro. Nicmene utility ifconfig a route zustavaji (i kdyz mate
moznost vyuzit silnejsiho nastroje - utilitu ip & spol).

Forwarding se nyni jednotne nastavuje utilitou sysctl(8), pokud
nepouzijete nastroje linuxconf, netconf a podobne, muzete rucne upravit
radek v soubor /etc/sysctl.conf:

net.ipv4.ip_forward = 1

Nastroj sysctl slouzi k jednotne manipulaci se vsemi velicinami
pristupnymi pres rozhrani /proc/sys.
--
                        Milan Kerslager