instalace samby 2.2.0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Duben 24 16:01:40 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001, Miroslav PRAGL wrote:

> www.samba.org..: Enhancements include :
> o Integration of server terminated leases (Windows "oplocks") with UNIX NFS
> sharing (Linux 2.4 kernel and IRIX only). Complete data and locking integrity
> when sharing files between UNIX and Windows
>
> nicmene nestudoval jsem to a tedy vam nereknu, zda MUSITE mit nfslock daemon pro
> beh samby 2.2 na 2.4.x kernelu, je to jen napad

Nestudoval jsem to do nejakych velkych hloubek, ale mam za to, ze se
jedna proste o zamky v jadre, ktere pouziva jak nfs tak samba, tak lokalni
procesy a tak se nestava, ze by si prepisovaly soubory.

SAmba rozhodne nevola nfs aby neco zamkla. Nicmene v 2.0.0 jadrech asi
zamky jeste nebyly, 2.2.0 jiz neco ma a 2.4.0 je na tom jeste lepe.
Nicmene ja jedu na 2.2.0 a samba si nestezuje, ze by nemohla pouzivat
oplocks.

Podle me tam spise chybi nejaky balik jako binutils nebo neco takoveho.
Chyby pri prekladu zni velmi podivne, mozna se vubec nejedna o problem v
zamcich, ale v prekladaci. Jde tam prelozit neco jineho? Treba KDE 2.1.1
:-)))

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.