aver - audio

d na d-c.sk d na d-c.sk
Úterý Duben 24 19:50:09 CEST 2001

Zdravim

Som prijemne prekvapeny tolkou ochotou riesit ;-) Toto sa mi tu este
nestalo ;-)
ALe k veci :

Moje pripojenie vyzera takto :
kamera ma S-Video vystup a ten vedie do Averu do S-Videa.
kamera ma aj klasicky VHS vystup a odtial vediem iba audio do Averu. Z
Averu je to potom prepojene do zvukovky kablom do Line-In.
Predpokladam ze toto postaci k realnemu stavu veci. Dufam ze si to viete
predstavit. Realne idu 2 kable z kamery do TV karty a jeden kabel z
Averu do zvukovky.
Potreboval by som dostat z kamery nejakym sposobom hocijaky vystup v
jednom fajli, ktory by mal video+zvukovu stopu. Je toto realne pri
AverTVCapture ?

Dakujem za dalsiu snahu pomoct

                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk