Kompilace driveru pro kartu Symphony

d na d-c.sk d na d-c.sk
Úterý Duben 24 20:00:44 CEST 2001

Zdravim

No , op skusenostiach co mam s tymito kartami mozem prehlasit ze zatial
som nezaznamenal ziadne problemy ri kompilacii. Jedno je ale fakt , ze
driver Vasej verzie na disku nemam a to z dovodu ze uz asi 2-3 tyzdne sa
nemozem dopingat na ftp.komacke.com, coz ma dosti mrzi.
Kde mate problem ostat pri starom driveri ? Mne to jazdi na rl2-1.7.1 s
kernelom 2.4.3 uuuppllnnee bez problemov.

D`

P.S>: ja viem, bolo to len konstatovanie, prosim neberte to ako
chvalenie sa ;-)

                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk
                           phone : +421 905 562370