RH7.0cz/CPress - par postrehu

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Úterý Duben 24 20:10:19 CEST 2001

odpoved je dole

melo

> [...]
>
> RH stejne jako X jinych distribuci pouziva pro preklad jader 2.2.x
> specialni kompilator. Jadra 2.2.x nejsou uzpusobena na to, aby se
> prekladala novymi kompilatory, protoze by se mohlo upravou kodu zavlect
> spoustu dalsich chyb, za coz to nestoji (vcetne zbytecne prace). Pokud
> netusite, o cem je rec, pouzivejte genericke jadro z distribuce, udelate
> lip a bude vam to zarucene chodit.
>
> Pokud se neco chcete dozvedet, prectete si
> http://www.redhat.cz/redhat-cz/#FAQ, nebudete klast takovyhle otazky (to
> URL je taky v prirucce, dokonce i na zadni strane).

Mate pravdu, ale kazdy nema pevne pripojeni aby mohl byt furt nekde na webu
linux.cz nebo nekde jinde a vypal-cd zatim prirucky (asi jste myslel tu
tistenou) zatim nedodava :)

BTW patrim k BFU a sou veci, ktere me bavi vic, nez se ucit hodiny delat s
Linuxem, a tak se nedivte, ze potrebuju system, na kterem se da pracovat
HNED po instalaci (noflame please) Snad kdybych nainstalil vsechny baliky,
tak by to jelo? Proc mam ten balik doinstalovavat, kdyz patri k podpore
cestiny (v podstate) a ja ji neinstaloval. Omlouvam se za hodne BFU
pripominky, ale vetsina lidi jsou BFU a radi by vyzkouseli Linux, ale kdyz
se na ne hned napoprve tvari takhle, tak je to vetsinou po prvnim kontaktu
prestane bavit a ukradnou si radsi novy M$ (snad si nemyslite, ze si to ty
lidi domu koupi, kde by na to vzali?)

Jinak to jadro beru, stejne bych asi ten system akorat znicil. Jen jsem
chtel vedet, jak to doopravdy je, na rootu to vyznelo trochu jinak :)

s pozdravem

jarda