RH7.0cz/CPress - par postrehu

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Úterý Duben 24 20:40:05 CEST 2001

> Myslim si, ze kdybyste oznamil odkud jste, urcite by se Vam nekdo ozval
> z blizkeho okoli a mozna, ze by Vam to poprve i nainstaloval (treba i jen
> za pivo - to uz zalezi na ochote), pripadne by Vam mohl ukazat aspon
> zaklady prace. Windows si doma instaluje sice kdekdo, ale urcite to poprve
> videl nekoho delat.

Nejde o zaklady, to si muzu precist v Chipu nebo kdekoli, de o to, co delat,
kdyz mam problem :)
Jinak jsem z Mesta Albrechtic (takova dedina, i kdyz bych rad rek
velkomesto, pobliz Krnova :)

K tem windows, tam taky nevim, jak radu problemu vyresit, ale aspon to muzu
kdykoliv preinstalovat :)) To je taky duvod, proc chci Linux - doufam, ze se
mi jednou podari zaridit to tak, abych ho kazdym hloupym BFU pokusem
neodstrelil tak, ze se mi ho ani nepovede nastartovat (verte, i to se mi uz
povedlo - nekdo se uci z manualu, jiny chybama :) V podstate bych s nim byl
spokojen, jenom ta cestina (nemluvim o podpore Hardwaru, to je chyba
vyrobcu, ze nedelaji drivery ppro sva zarizeni, kazdopadne je to dalsi
hrebik do sibenice pro tucnaky)

No pockam si precejen az mi prijde Mandrake8.0, pry je to takova BFU
distribuce ;)

jarda