Groupware pro linux?

Mojmir Motycka mm na worldmail.cz
Úterý Duben 24 20:53:53 CEST 2001

Zdravím,

> Samozřejmě že dělá. Pro Outlooka ale nabízí pouue POP3 a
> IMAP, takže nějaké
> sdílené foldery - by by. Ano, můžete používat Notes clienta
> (Win MacOS (ale
> problémy s češtinou)) a nebo coby klienta mít Web přístup (chtěl jsem
> napsat explorera). Ale ten využívá hodně Javu a pro uživatele
> je to chcíplé
> až hanba (a to prosím na lokální síti)

Rekl bych ze chybka neni jen na strane Lotus DOMINA :-). Mimo jine totiz
umi slusne i LDAP. S cestinou problemy nejsou, pokud mate spravne
nastaveni klienta a ta java jde vypnout. Server musi mit pro WWW spravne
nastavenou cache a dostatek povolenych spojeni. A spravovat jdou bez
problemu i pres Netscape.
Znam LD na Win, Linux, AIX, Solaris. Nikde jsem s nimi nemel problemy
(samozrejme po precteni manualu :-) . Na Linuxu a Win vam staci 128MB
RAM (minimum je 64)coz je dnes v podstate temer standardni PC -  i kdyz
samozrejme cim vice tim lepe.
Jedinym problemem je ta cena, ale uz jste sehnal nekde solidni groupware
zdarma?

Pěkný den
                         Mojmír Motyčka
                         mm na worldmail.cz