instalace samby 2.2.0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Duben 24 23:13:14 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001, redips wrote:

> zdravim,
>
> po prispevcich k sambe 2.2.0 v konferenci jsem se rozhodl ji nainstalovat. Pouzivam SuSE 7.0. Takze jsem si stahnul zdojaky, rozbalit do adresare /usr/src/samba a postupoval dle navodu ( postupoval jsem tedy jenom k prvnimu instalacnimu kroku)
> ./configure
> chvili neco bezi a pote mi program configure zahlasi tyto chyby:
>
> checking configure summary
> ERROR: No locking available. Running Samba would be unsafe
> configure: error: summary failure. Aborting config
> [...]

Ted nekdo hlasil podobny problem v konferenci o sambe a ukazalo se, ze ma
zdrojaky na disku namountovanem z nfs serveru, ktery nepodporuje zamykani.

Neni to Vas pripad?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.