spatne vypaleny RedHat ?

Středa Duben 25 01:13:08 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001, Janek wrote:

> Bojim se vypalit i to druhe ISO, prazdnych cedecek zase tolik nemam ;-)
>
> p.s. kdyz sem pustil rpm -K * tak si to nestezovalo a vsecko bylo spravne
> (jestli jsem teda spravne pochopil, ze to testuje neporusenost balicku :-)

No jo, jenze vam to nepadlo na spatnem balicku, ale na tom, ze nejde
precist jakysi jiny soubor na tom CD, ne?

Pokud jste vypaloval "rychle", zkuste pomalejsi rychlost vypalovani. Nebo
proste vypalte jine CD. md5sum musi sedet jak na souboru, tak na vypalenem
CD, jinak to nejspis chodit nebude (leda by byla chyba presne v miste,
ktere nebudete potrebovat).

--
                        Milan Kerslager