Chyba virtualni pameti???

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Středa Duben 25 07:42:59 CEST 2001

Dobry den,

	prosim Vas, ted se mi stalo, ze se mi objevily na konzolich nasledujici
hlasky:

VM: do_try_free_pages
    failed for pinger

Po tomto cely system vytuhl nedalo se s nim uz nic delat. Pomohl az tvrdy
restart pocitace.

	Ja tusim, ze to bude neco se strankovanim a ze nema dostatek volnych
stranek. Do nedavna se cely system choval naprosto regulerne a zadne problemy
s nim nebyly. Nedavno jsem vsak upgradoval nektere baliky
z "http://security.debian.org", mezi nimiz bylo napr. libc6, squid, xserver*,
a pod. Po tomto upgradu se zacaly vyskytovat nejake problemy. Nevite nahodou
nekdo o nejakych chybach v tech vyse jmenovanych balicich? Kde bych jinde mohl
hledat nejakou zradu?

	Dekuji.

		Petr Kucera