Spustenie

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Středa Duben 25 09:12:11 CEST 2001

> Ahoj
> Na Pc mam nahrany RedHat 6.2 s webovym serverom Apache.
> do odresara /home/httpd/cgi-bin/ som nakopiroval vlastny po.cgi script.
> V prehliadaci som napisal http://localhost/pop.cgi a vypisal mi
> "Forbidden
> You don't have permission to access /pop.cgi on this server."
> Ako mam spristupnit pustanie .cgi ?
> Dakujem

Mozna by mohl pomoci i log z apache. U mne to hlasilo to same a v 'error.log'
jsem nasel tohle :

[error] [client <IP_adresa>] malformed header from script. Bad
header=content=text/html: /usr/lib/cgi-bin/pokus.cgi

U mne byla chyba v tom ze jsem hned za "hlavickou" nedal prazdny radek ( echo
"" ).

P.S. : to 'po.cgi' beru jako preklep a verim ze to melo byt 'pop.cgi'.

--
Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>