OT Hladam ludi pre vyvoj databazy

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Duben 25 11:31:00 CEST 2001

On Wed, Apr 25, 2001 at 12:27:42PM +0200, Peter Hanusiak wrote:

> Je to nieco ako datalog s vyhodnocovanim dotazov pomocou relacnej algebry.
> Viac si mozte pozriet v clanku na tej stranke.
> Ak nepoznate datalog, tak len prezradim ze to nie je SQL.

 Jeste jsem to necetl, ale rovnou se zeptam v cem je SQL nevyhovujici
napr. v jave je SQL pouzitelne celkem dobre (rika se to:-)

> A preco v jave? A preco nie. :)
> Nevidim dovod preco by som javu odsudil. Databaza je postavena na nativnych
> metodach BerkeleyDB takze elementarne pristupove metody su v Cecku a nadstavba
> nad tym moze byt kludne v jave.

 Cekal jsem, ze reknete prenositelnost, ale pokud to stoji na BerkeleyDB
v C tak solidnim argumentem je jen to "A preco nie." :-)

		Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/