SSH A OMEZENI NA IP ADRESY

Krišpín krispin na krispin.org
Středa Duben 25 11:34:22 CEST 2001

Vcera sem nainstaloval SSH a zajimalo by me, jestli jde nejak omezit SSH pristup pouze z nejake IP adresy. Ted mam v /etc/hosts.deny napsan radek ALL:ALL a v /etc/hosts.allow je napsano sshd: ALL, jak to udelat, aby to bralo prostup pouze z IP adresy 1.1.1.1 a 2.2.2.2 popripade i 3.3.3.3?? kdyz sem misto sshd: ALL zkousel napsat sshd: 1.1.1.1, tak se nespojim, stejne tak, kdyz sem do hosts.deny napsal ja: 1.1.1.1 a do hosts.allow napsal sshd: ja, tak to taky neslo.

Jak na to?? predem dimy moc za rady.... :o)