boot rom

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Duben 25 13:40:41 CEST 2001

> Tam jsem nasel zapojeni toho 26pinovyho floppy konektoru (taky mam dva
> Elonexy), ale uz nevim kde. V nejhorsim bych to z toho papiru opsal.
> Jinak s jakousi 26pin floppy mi to chodilo, redukci na 34pin jsem
> jeste nedelal, ale zkusim to.

staci opisat tie piny redukciu spravim aj ja :)

> Nebylo by to lepsi nez se prudit s bootem po siti?

nie lebo chcem to mat ako xterminal. ale tie piny sa aj tak hodia.

Inak pre ostatnich co mi chcu poradit napalit novu boot rom tak to nejde
tie elorexi maju bootrom spojenu z biosrom na tom istom chipe :(

P.S.
Tom nechcem bit otravni ale slubil si ze mi posles doc ohladne KISS
protokolu.

--
> Čo znamená Intel inside?
> Varovanie...